sobota, 4 grudnia 2010

"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś"

Sobota to idealny dzień na napisanie nowej notatki. Nie będzie ona recenzyjna, gdyż książka , którą czytałam przez ostatni tydzień nie zachwyciła mnie ( a była to niejaka "Nefertiti" Michelle Moran).
Ale będzie miała dużo wspólnego z książkami. Po pokazaniu mojej biblioteczki (która przeszła już konieczne zmiany) i napisaniu recenzji, kolej na :


















Tak, stosik :) . Oto książki, które doszły do mnie w ostatnim tygodniu.
Od dołu:
M.Dąbrowska J.Stępowski "Listy" - zamówiłam kierując się reklamą na blogu pani Musierowicz.
J.Austen "Rozważna i romantyczna"
A.Dumas "Karol szalony"
A.Dumas "Czarny tulipan"
Dla wszystkich użytkowników BiblioNetki słowa BiblioNetkowy Święty Mikołaj nie są obce. W tym roku również i mnie odwiedził i przyniósł w podarunku trzy cudowne, poszukiwane przeze mnie książki.
Co więcej, nie skończył na tym:
Chyba byłam bardzo grzeczna , prawda? :)

A ostatnia książka to wygrana , o której wcześniej pisałam -"Bimber" Łukasza Steca. 

A na koniec chciałabym gorąco podziękować za wszystkie komentarze , pod recenzją "Pożegnanie z Afryką"! Bardzo długo zastanawiałam się nad założeniem własnego bloga. Nie wiedziałam, czy ktokolwiek będzie chciał czytać moje szumnie brzmiące "recenzje". A tutaj tyle miłych słów! Dziękuję bardzo, bardzo mocno! Mam nadzieję, że "Córka czarownic" Terakowskiej okaże się odpowiednią książką.

15 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawią "Listy" Dąbrowskiej i Stępowskiego. Będę sobie wyczekiwać Twojej opinii o nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Rozważna i romantyczna" smakowity kąsek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję "Listów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosiki książkowe to wyjątkowo przyjemny widok. Fajnie tak dostać książki od biblionetkowego Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to musiałaś być naprawdę grzeczna:)
    Życzę ci, żeby jutro - 6 grudnia Mikołaj był równie bogaty, albo nawet bardziej ;)
    Śliczne kartki ;)
    Chyba się zarejestruję na BiblioNetce :) Może też coś dostanę w przyszłym roku... ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję w imieniu Alka:)
    Ja też czasem przegapiam jakieś recenzje. Strasznie mało czasu, nie nadążam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik, doprawdy! Uwielbiam klasykę :)
    Hmm, myślę, że byłaś grzeczna - świadczy o tym tak piękna kupka i te karty świąteczne. :]]
    No i z niecierpliwością wyczekuję recenzji - nie tylko "Listów" !

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiadają się ciekawie.. :)
    czyli Święty Mikołaj się spisał? ;) xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm Dumas... czekam na relację z frontu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik to prawie sama klasyka. Ambitnie ;)
    Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stosiki. :) Twój również, sama chętnie nabyłabym "Rozważną i romantyczną".

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś ze pewnością przeczytam "Rozważna i romantyczna", dlatego jestem ciekawa co o niej napiszesz ;) Dodaję Cię do linków.

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ;) Widzę, że masz już kolejkę do przeczytania ;) Ja dopiero zaczynam "blogowanie", zobaczymy jak mi to pójdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. to Ty teraz czytasz 'córkę czarownic' tak? ;) bo ja właśnie już dawno miałam ją wypożyczyć tylko że ciągle jej w bibliotece nie ma.. jest najwidoczniej 'rozchwytywana' ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podobała "Córka czarownic", fajne lekka lektura.

    OdpowiedzUsuń